Upcoming Opportunities №10

Вишеградська стипендіальна програма

Вишеградські стипендії створені для  студентів-магістрів та аспірантів і надають можливість навчатися протягом чотирьох семестрів у понад 190 акредитованих ЗВО Центральної та Східної Європи.

Вимоги до кандидатів:

  • Країна громадянства заявника має відрізнятися від країни закладу, що приймає дослідника. Попередні рівні навчання заявника повинні бути завершені в країні, відмінній від країни, де він/вона подає заявку на отримання стипендії;
  • Відстань між поточним роботодавцем/університетом або постійним місцем проживання заявника та приймаючим університетом/інститутом має перевищувати 150 км;
  • Період навчання/дослідження становить 1–2 семестри для денної форми навчання на рівні магістра та PhD;
  • Сума грошової підтримки становить €3000 /семестр для стипендіата та  €1500 /семестр для приймаючої установи. 

Як подати заявку: 

Ваша заявка має бути подана через онлайн-форму My Visegrad  до 15 квітня 2023 року та повинна містити такі завантажені документи англійською мовою або супроводжувані перекладом (завіреним перекладачем або офіційним представником університету): 

Для магістрів:

  • Відсканований дійсний документ, що посвідчує особу;
  • Відсканований додаток до диплому або відсканований запис залікової книжки з результатами навчання щонайменше за два останні завершені семестри;
  • Відсканований лист про прийняття від приймаючого університету;

Для PhD:

  • Відсканований дійсний документ, що посвідчує особу;
  • Відсканований лист про прийняття з детальним робочим планом;

Дедлайн подачі заявок: 15 квітня 2023 року.

Більше інформації за посиланням: https://www.visegradfund.org/apply/mobilities/visegrad-scholarships/?c=how-to-apply


Гранти для проведення досліджень в Історичних архівах країн ЄС

Міжнародний Вишеградський фонд та Європейський університетський інститут (EUI) спільно надають грантову підтримку для аспірантів із Центральної та Східної Європи, зацікавлених у європейській інтеграції, для проведення досліджень в Історичних архівах країн Європейського Союзу (EUI). Переможці отримають грант в розмірі 5000 євро для покриття всіх витрат на дослідження.

Вимоги до кандидатів:

  • Здобувати рівень магістра або PhD;
  • Займатися дослідницькою або викладацькою діяльністю;
  • Здобути ступінь магістра або PhD не раніше ніж у 2013 році. 

З огляду на мови, які використовуються в архівних документах Європейського Союзу, кандидати повинні добре знати англійську мову та базові знання французької мови.

Як подати заявку: 

Заявки необхідно надсилати на електронну пошту archiv@eui.eu. Всі апліканти протягом тижня отримають лист з підтвердженням про отримання заявки.

Заявки та супровідні документи необхідно подавати англійською або французькою мовами. Саме дослідження та наступні публікації можуть бути мовою, обраною виконавцем гранту.

Повний пакет документів заявки повинен містити:

  • детальну презентацію дослідницької пропозиції, включаючи опис предмета дослідження, його академічне значення та його внесок у дослідження в галузі, будь-яку попередню наукову роботу, виконану в галузі дослідження, а також запропоновану методологію дослідження та графік виконання проєкту (максимум п’ять сторінок);
  • детальну бібліографію джерел пов’язаних з дослідженням (не більше п’яти сторінок);
  • обґрунтування необхідності використання архівних фондів HAEU у Флоренції;
  • викладення планів здобувача щодо наукової публікації результатів дослідження;
  • перелік попередніх публікацій претендента (не більше 10, включно з останніми);
  • рекомендаційний лист від професора університету або науково-дослідного інституту, що містить оцінку наукової значущості проєкту та оцінку кваліфікації, здібностей і мотивації кандидата для проведення запропонованого дослідження.

Дедлайн подачі заявок: 30 квітня 2023 року 

Більше інформації за посиланням: https://www.eui.eu/en/academic-units/historical-archives-of-the-european-union/research-support/international-visegrad-fund-research-grant-programme-2021-2022


Fulbright Visiting Scholar Program

Участь у Програмі – це можливість здобути цінний досвід, зітканий з десятків, сотень різних напрацювань й досягнень, удоступнених в американському науковому середовищі; досвід, що базований на живому спілкуванні «від людини до людини» й дискусійному обміні думками; досвід, що уможливлює вихід поза межі локального інтелектуального простору через багатоактне спілкування й працю над спільними проєктами з науковцями й інституціями США, рівно ж як і інших країн світу. Галузі спеціалізації: гуманітарні, суспільні, точні, технічні та природничі дисципліни.

Кваліфікаційні вимоги:

  • викладачі й дослідники наукових товариств, навчальних та дослідницьких інституцій найвищого рівня (університети, інститути та академії), які на момент подання заявки мають науковий ступінь кандидата наук або доктора філософії/доктора мистецтва, доктора наук;
  • дослідники без наукового ступеня з повною вищою освітою (спеціаліст, магістр), з досвідом науково-дослідної роботи не менше семи років й науковим авторитетом у відповідній галузі знань, з наявними публікаціями (статті, монографії або ж розділи у монографіях) у вітчизняних та/або іноземних (міжнародних) наукових фахових виданнях;
  • діячі культури й мистецтва, фахівці з бібліотекарства та музейної справи, журналісти та громадські діячі – з повною вищою освітою (спеціаліст, магістр), досвідом науково-дослідної роботи не менше семи років, значними професійними досягненнями, науковим доробком в обраній галузі дослідження (статті, монографії або ж розділи у монографіях) у вітчизняних та/або іноземних (міжнародних) фахових наукових виданнях.

Загальні вимоги до кандидатів:

  • мати українське громадянство та проживати в Україні на час проведення конкурсу; Звертаємо вашу увагу на те, що українське громадянство та проживання в Україні на час проведення конкурсу залишається однією з важливих умов участі в Програмі. Однак, з огляду на те, що багато потенційних кандидатів знаходяться зараз не в Україні, Офіс Фулбрайта у 2023 році прийматиме документи від конкурсантів, які продовжують перебувати в Україні, а також тих громадян України, які знаходились в Україні до 24 лютого 2022, але змушені були покинути країну через війну.
  • знати англійську мову на рівні достатньому для професійного спілкування в англомовному науковому середовищі;
  • повернутись в Україну на 2 роки після завершення терміну гранту відповідно до вимог візи J-1, що її отримують учасники програм обмінів.

Комплект документів для участі у конкурсі (усі документи англійською мовою!):

  • онлайнова анкета розміщена за адресою https://apply.iie.org/fvsp2024. УВАЖНО прочитайте Інструкції до заповнення анкети;
  • опис проєкту наукових досліджень обсягом від 3-х до 5-ти сторінок, поданий/завантажений у відповідну секцію онлайнової анкети;
  • бібліографія до наукового проєкту обсягом 1-3 сторінки, завантажена в онлайнову анкету;
  • Curriculum Vitae уміщений у відповідну секцію онлайнової анкети; обов’язковим додатком до CV є список наукових публікацій;
  • три рекомендаційні листи;
  • Зареєстровані згідно інструкцій рекомендодавці (секція «Register Recommenders») заповнюють відповідні онлайн форми рекомендаційних листів англійською мовою.
  • Відповідальністю апліканта є попіклуватись про вчасне подання рекомендацій до 15 жовтня 2023 року.
  • лист-запрошення з американської інституції (за наявності, не є обов’язковим документом, але бажаним);
  • обов’язкова додаткова форма: Згода на обробку персональних даних – скановану копію виповненої й засвідченої особистим підписом. Згоди слід надіслати координатору Програми на адресу valeksanych@iie.org .

Дедлайн подання документів: 15 жовтня 2023 року.

Більше детальної інформації за посиланням: https://fulbright.org.ua/uk/fulbright-visiting-scholar-program/


Стипендії на навчання в університеті Вітовта Великого, Литва

Оголошено набір на отримання стипендії на семестрове навчання в Університеті Вітовта Великого. 

Вимоги до кандидатів: 

  • повинен отримати офіційне схвалення прийняття (умовна угода) від обраного литовського вищого навчального закладу;
  • необхідним є володіння англійською або литовською мовою мінімум на рівні B2 згідно із Загальноєвропейськими рекомендаціями мов;
  • пріоритет буде надано заявникам, які є іноземцями литовського походження. Кандидати повинні подати сертифікат або інший документ, що підтверджує їхнє литовське походження, виданий литовською громадою відповідної країни або іншим компетентним органом (наприклад, посольством).

Кандидати повинні надати копії перелічених нижче документів через онлайн систему подачі заявок:

  1. Заповнену форму заявки (через онлайн систему);
  2. Умовна угода про навчання (форму необхідно додати до форми заявки як вкладений файл за допомогою шаблонної форми);
  3. Один рекомендаційний лист (надається через онлайн систему або додається до форми заявки як додаток) Рекомендується використовувати цей шаблон форми;
  4. Сертифікат про знання англійської або литовської мови (або іншої мови, необхідної для приймаючого закладу), що засвідчує рівень володіння мовою викладання як мінімум B2 відповідно до Загальноєвропейських компетенцій мовної освіти. TOEFL, IELTS, CPE або інші широко визнані іспити на знання англійської мови прийнятні. Якщо кандидат не має жодного з цих сертифікатів, тоді також приймається підписаний лист, який підтверджує рівень володіння мовою (мінімум B2) від професора англійської чи литовської мови рідного університету;
  5. Мотиваційний лист (заповнюється через онлайн систему подачі заявок);
  6. Для іноземців литовського походження: кандидати повинні подати сертифікат або інший документ, що підтверджує його/її литовське походження, виданий литовською громадою відповідної країни або іншим компетентним органом (наприклад, посольством або подібним).

Необхідні додаткові документи мають бути заповнені лише англійською або литовською мовою (або із завіреним перекладом на одну з цих мов).

Дедлайн подання онлайн-заявки – 8 травня 2023 року

Більше детальної інформації за посиланням: https://studyin.lt/scholarships/short-term-studies/